kill me

Jahap godmorgon då. Vaknade precis! klockan 2 idag igen, fan det är inte bra. Jag vil inte sova bort halva dagen, men jjag är så sjukt trött! Buhu :'(

Anyway, är as hungrig så ag ska nog springa iväg in te köket och kolla ifall det finns något käk.. antagligen inte, men päronenn är och handlar nu så .. när dom kommer hem så finns det! Menmne, medans så måste jag verkligen sätta igång och fixa mig. Först in i duschen... måste göra det lite fort för jag ska träffa Mimi och elinisag, wiho älskisar! Men det blir väll antagligen inte att vi kommer ut förns fem(?) Like me and mimi igår.. uhu. Så ja, jag bloggar nog lite mer sen. KYSS, oh en kyss? Det är inte ofta.. Haha! /Camilla

Ursäkta bildval men jag har brist.. Säkert ändring på det idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0