känner mig tvungen

Gud måste verkligen blogga lite fort nu. Känner mig tvungen..

Godmorgon föresten, jag sov ju över hos mimi inatt.Hade sjukt kul alltså, vi vaknade inte förns två idag? Lyckat! Vi ahde egentiligen lite planer för dagens som sket sig tråkigt nog. Men ja, jag och mimi ska snart dra ut igen tror jag. Eller kanske, vi får se. Vi skulle bara käka. Vi åker väll runt på hennes moppe skulle jag tro, hahaha kanske åker ut och matar kossorna. Vi tänkte faktiskt göra det igår men vi hade inget bröd! Haha, eller äter ens kossar bröd? Haha, anyway, måste springa iväg och käka lite nu.. Kinamat! Fan vad gott, hihi. Men jag kanske bloggar igen innan jag drar ut sen . Puss! /Camilla


Ni får en till schtekar bild på mig och mimsan! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0