juste!

Haha, nån påminde mig om min "hemliga sak". Ska avslöja den nu...

Jag har fått tandställning!

Driver.. nej men det gäller faktiskt det. Jag avr nämligen i kista igår och kollade mina tänder. Fick en såndära inkallning för tandställning. Dom skulle då se ifall jag behövde eftersom att jag har det rätt så trängt i min underkäke. Så jag var sjukt ororlig, även fast det som sagt bara gällde undekäken. Men som tur var så behövde jag ingen.. tack och lov! Snacka om lycklig alltså? Men ja det var det..

Och för er som bär tandställning så kanske ni tycker att det här låter lite.. elakt. Men jag menar verkligen inget illa, jag tycker inte det är fult eller något. Men jag personligen föredrar det inte på mig själv.. endå så vill jag ha (en osynlig) Haha, tänk vilka underbara tänder man får? /Camilla

Kommentarer
Postat av: cecilia

camilla. man kan ha vit tandställning idjuuuuut !

2009-07-08 @ 19:54:52
URL: http://aaelskling.blogg.se/
Postat av: Camilla

om jag fick bestämam så skulle man kunna ha det! Haha blinkblink

2009-07-08 @ 20:17:14
URL: http://extrallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0