jag vill byta nu!

Vet ni hur sjukt ont jag har i mitt öra eller?! Pga av hålet.. fattar inte vad jag gör för fel? Antagligen ingenting, ska väll tråkigt nog göra ont efter en vecka? Nej, känns inte rätt. haha. Men jag vill verkligen byta örhänge iallafall, den jag har i nu är jätteful, eller helt ok. Bara en vanlig silver prick? Kul.. Men om hur lång tid får jag byta, 5 veckor. För ett litet hål i örat, det är ju inte direkt någon piercing eller något. Shit alltså.. Men vad har man i för örhänge i ett sådant hål? Ingen jävla pärla? Och ringar är ingetning för mig.. jo alltså stora, men det kan man ju inte ah där uppe? Och små ringar är skitful! Euuu. Men jag tror det blir en mellanstor diamant, rosa eller vanlig genomskinlig. Ja det blir det nog.. Eller vad kan man annars ha? Oh, jag ska lätt kolla efter värsta blinget i turkiet. Det måste ju förfan synas att jag tagit hål. Haha, såhär ser det ut nu.. /Camila

Kommentarer
Postat av: nejdå

nejdå det är inte så ful;)

2009-07-20 @ 18:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0