jag <3 nagellack

Nu när jag inte har någonting att göra så tänker jag faktiskt ta och måla naglarna. Jag har faktiskt varit jätte duktig, har inte bitit på mina naglar på ett tag nu, och 4 utav dom har faktiskt blivit rätt långa. Hehe. Menmen, jag tänker måla mina naglar glittriga, hihi lagom gulligt va? eller först ska jag fila dom, sen genomskinligt nagellack sen glittret sen genomskinligt nagellack igen. Fast man måste låta varje lager torka, annars blir det bara fult och geggigt. Nono! Vet ni hur mina drömnaglar ser ut? Dom ska vara.. jätte tjocka.. inte sptsiga utan mer i fyrkantig form. Sen halv långa, kanske en halv cm över fingertoppen. Sen så ska det vita vara klar vitt och naglarna ska bara vara målade i genomskinligt nagellack. Som franskmanikyr. Mums säger jag bara, här snackar vi fräscht!

Hur ser dina drömnaglar ut? Eller, favoritfärg på naglarna?/Camilla

Kommentarer
Postat av: Mr. x

haha det är ju bara naglar liksom? inte värsta grejen direkt.. ;p

2009-07-15 @ 23:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0