imorgon är det dags

Godmorgon på er.
Alltså jag ber om ursäkt för min tråkiga uppdatering. Tidigare la jag ut mycket bilder här i bloggen, tipsade om saker, skrev om mode/kläder och annat men nu känns det som man inte orkar så mycket. Man slappar mest på sommarlovet, visst är det så? Så ja, jag uppdaterar inte alls bra vilket ni nog har märkt. Jag känner mig slö och seg nästan varje dag. Som idag till exempel, jag vaknar 10 över 12 och halva dagen är redan över. Man vill ju mest sova och ta det lugnt när man väl har chansen.
Idag har jag väldigt mycket att göra. Ni har väl inte missat att jag ska till Ukraina imorgon? Vet ni hur glad jag är?!
Måste packa, duscha, ladda ner ny musik till iPoden och en massa annat! Det kommer bli så skönt och åka bort verkligen.

Nej nu måste jag äta frukost eller lunch vad det nu blir, haha. Vi hörs senare på dagen! /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0