home sweet home!

Hemma igen! Yes, kom hem igårkväll men jag pallade inte blogga då. Anyway, har sovit bort hela dagen idag. Sjukt skönt.

Kan berätta lite smått om veckan resten berättar jag senare. Vi åkte ju som sakt till goteborg på tisadegn, vi kom dit osv. Vi bodde på samma skola som förra året, fast rummet bredvid så man kunde ju det bästa "utantill" . Så det var nice. Vi bodde grannar me några as shyssta grabbar från Guif, först var dom hur dryga som helst. Men sen blev vi as bra kompisar. Vet ni? Fan vad jag saknar dom, helt seriöst! :o. Speciellt Jim, Mac, Marcus och lukas. Nog om dom, ajuste!!! Vet ni vad jag lyckades med? Haha! Jag tappade bort min mobil på onsdagen tror jag det var? Så ja.. den hittade jag aldrig mer. Men eftersom jag har sån sjukt gullig mamma så gick hon och köpte en ny till mig på torsdagen, snacka om att jag blev lycklig!? Love! Assnygg varen ju också. Nyaste tror jag? Hehe, eller jag har noll koll. Menmen, sen flöt det bara på.. Liseberg och massa kul. Och hur det gick för oss.. Jo, as bra. Är sjukt jävla nöjd. Mitt lag, alltså vi hade ju två lag, men mitt lag kkom till a-kvarten, det andra åkte ut i någon match tidigare. Tråkigt.. men sånt är livet. Det var väll det tror jag? aa.

Bilder kommer i ett senare inlägg, nu ska jag se på tv. Hörs! /Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0