hemligt

Godmorgon sockertoppar!

Jag vet att ni tycker det är så sjukt skönt att vi är tllbaka, right? Ja..

Anyway, vaknade för någon timme sen och har precis fixat mig klart. Blir bara mjuikskläder idag, pallar inte något annat. Ska nämlign dra iväg med tåget klockan 3 för att göra en hemlig sak. Ni får reda på det sen när jag kommit hem igen. Jag kan ju säga er att jag, personligen inte tycker att den här hemliga saken är en särsklit rolig grej, nejnej. Menmen, vi får se vad dom säger. Oj, nej nu ska jag inte prata för mycket.

Men som sagt, jag vaknade nyss och just nu sitter jag och webbar med min andreas hivell. Jag älskar verkligen honom, so sweet. Haha, men nej nu ska jag springa iväg och käka lite frukost. Hörs innan jag drar eller efter. /Camilla

Kan tyvärr inte ladda upp partille bilderna från mobilen ännu eftersom den är ny, måstre installera massa nytt och shit. Men dom kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0