härligt camilla!

Så nu har jag rensat och sytt om mina kläder. Fan vad jag är bra alltså! Sydde om 4 plagg. En ful grå mamma-tröja, blev en vanlig slapp grå tröja. Sen satte jag i resorband på en tunika som jag aldrig andvänt för att den varit för slapp där nere och för kort så nu kan jag dra upp den och ha som linne.. tack vare resorbandet. Sen så hittade jag en rosa klänning. Som jag köpt för cirka ett år sedan men som bara legat där.. prislappen var fortfarande på. Varför jag inte andvänt den är för att den varit way to long! Så jag sydde upp den och nu är den hur söt som helst! Heja mig! Haha..

Sen sydde jag om en helt vanlig ginatricot långärmad. Ni får bild på det här plagget före jag gjorde om det och sedan reultatet. Jag är sjukt nöjd!

FÖRE;



EFTER;


I know you like it!
En vanlig långärmad tröja blev tillslut ett tublinne med fransar.. Sjukt snyggt!
Fransarna gjorde jag av armarna som jag klippte av.. Om någon undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0