halft lyckad dag

Hej igen. Kom precis hem och är sjukt mätt. Haha, var ju i väsby med min mor och shoppade liite grann. Jag som hade för mig att dom stängde sju tog ju det sjukt lungt, men sen fick vi reda på att dom stängde fem, det är ju söndag? Gad, blåsta jag. Så vi fick lite bråttom. Hann iallafall shopa lite, två bikinis, ett as snyggt skärp,ett vanligt vitt linne och ett par solglasögon. Ska nog in i veckan och köpa ett par skor också edftersom jag inte hann. Menmen,  sen åkte vi hem och käkade på kina vid stationen. As gott, så nu är jag proppmätt. Fick inga bilder från dagen förutom på kinamaten. Ska bara ta bild på mina inköp sen lägger jag in dom! /Camilla




Måste bara fråga, finns det något godare än kina mat? Nope..

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför använder ni inte kategorierna längre? :)

2009-07-20 @ 12:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0