gud alltså

har inte uppdaterat någonting än! Förlåt verkligen.. men jag måste komma igång med min egna också.. ni får faktiskt ta det (a) ..

Menmen, har gjort en del idag.. käkat pizza och fixat hit och dit. Städat rummet och lackat loss på mina lösnaglar som bara ramlar av. Det är fan bara skit! Haha.. men vet ni. Besökarna bara stiger, ännu ett beöksrekord idag och vi har en timme till på oss så jag lär få lite till innan imorgon..sjukt kul!

Någonfrågade också när resten av partille bilderna kommer.. snart tror jag! Måste bara få tid, och jag hinner inte just nu, elelr orkar inte men aknske imorgon? Hum.. anyway.. ska typ göra någonting nu. Haha hörs snart igen! /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0