"grejen"

Okej nu ska ni få veta vad det var för "grej" jag gjorde idag. Det är nämligen så att jg tog hål i örat. Jag har ju redan hål men jag tog ett till..

Fick ingen bättre bild. Men ni ser örhänget där uppe? Ja..

Det gjord faktiskt inte så ont nä jag tog det, men nu gör det skit ont! Eller när man kommer åt det vill man nästan bara dö! Haha, men det få jag leva med nu. Så ja.. nu måste jag komma ihåg att tvätta det morgon och kväll. Gu så jobbigt. Mamma tror inte att jag kommer klara det eftersom jag jämt glömmer att ta min pollen medicin. Men jag ska visa henne! Haha, men vet ni viken tr jag hade? i åker ju till turket om nästan 2 veckor, och man får inte bada i klor på en vecka. Jag som trodde det var 6 veckor blev litte orolig.. hehe. Menmen nog om det hära. / Camilla


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kmr ha ont ett bra tag till, jag tog i vintras och var öm i typ två månader x)

2009-07-14 @ 21:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0