godmorgon bloggen!

Hej...!

Vaknade klockan 1 idag. Och har inte börjat fixa mig ett enda dugg.. Ska väll börja gö det snart. Juste.. kommer väll antagligen ruttna sönder den här veckan skulle jag tro. Elin och mimi åker till hälsinland imorgon, Linis är i Skåne och Jana i Ukraina. Och jag? Kvar i min äckliga håla, dvs mitt rum! Fan..

Anyway, vill göra något kul idag, tror jag vill gö någon förändrinng i mitt rum.. Kan ju börja med att städa vilket dock inte sär särskilt roligt! Och ni sla bara se mitt rum nu. Men gud jag orkar inte.. Haha. Äsch vi får se. Nu ska jag iallafall.. vet inte. Jo, jag tror jag sätter igång med städningen i rummet. Ni skulle ju kunna få såna före och efter bilder. Så bloggen inte torkar ut sååå mycket nu när jag ser ut som trash och inte har så stor lust att ta kort på mig själv. Haha. Hörs senare! /Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0