funderare

Jag tror jag funderat klart över den dära saken jag skulle berätta om.. alltså det jag funderat på. Haha! Det var iallfall att skaffa egen blogg.. Och ja, jag vet vad ni tycker om det. Att vi helst inte ska göra det men det är bara jag! Funderar på att fortsätta blogga både på den här bloggen och min egna. Skulle det funka? Jag vill typ verkligen inte svika Jana.. men jag får hör avad hon tycker om att jag har gjort det när hon kommer hem .. Så ja, jag ska nog ta och prova. Har ju trots allt inte haft egen blogg på kasnke 2 år. Är rätt sugen.. Men det här har som sagt ingenting med jana att göra, kommer ju försöka att blogga på båda.. tills jana kommer hem så jag vill verkligen inte att ni slutar läsa den här bloggen eller något! Så jag ska nog at och skaffa ett konto nu. Hörs lite senare.

Men vad tycker ni, gör jag rätt eller helt fel? /Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att du bara ska blogga på en egen blogg

2009-07-25 @ 23:25:34
Postat av: Embla

Jag tycker inte att du ska starta din egna blogg om du inte vill svika Jana. Jag menar, hur skulle det fungera om du skrev vad du gjort eller ska göra t.ex på två bloggar? Det skulle bli uttråkande. Men vad vet jag?;P Fast du sviker nog inte henne. Men det är min åsikt. You go girl! Juste, hur är det med det nya hålet i örat? Om du minns mig, Embla? Jag som har ont fortfarande.. Hehe, :)

2009-07-25 @ 23:42:21
Postat av: Anonym

asså camilla jag tycker verkligen att du borde lägga upp en video eller iallafall bilder i ordning på hur du fixar ditt hår ! :)

2009-08-10 @ 23:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0