det här suger..

Okej, jag vet att jag inte uppdaterat på en hel dag.. sjukt dåligt. Men nu har jag två bloggar känns det som, eftersom jag bloggar ensam i den här bloggen också.. jag menar, inte för att låta egoistiskt eller något sånt men jag har ju bloggat sjukt mycket i den här bloggen nu när jana varit utomlands i både 1 vecka i ryssland och sen 5 veckor i ukraina, jag har så gott som bloggat ensam i 6 veckor.. plus lite till kanske. och någon kommenterade i min egna blogg.. "alltså du har inte uppdaterar någonting i extrallt, vad ska du säga till jana nu då. att du inte vill blogga med henne något mer" alltså vi får helt enkelt se vad som händer.. men det kändes lixom som om jag lika gärna kunde skaffa en egen blogg, alltså visst hon är utomlands men so ? Jag tror lixom inte at hon blir ledsen eller något sånt.. hehe / Camilla

Kommentarer
Postat av: Philianda

http://www.viraltrafik.se/?Philianda



Om ni vill ha fler besökare :)

2009-07-29 @ 19:09:52
URL: http://philianda.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt dina skor som du har på headern längst till höger ? grymt fina :) lägg gärna in en stor bild på dom också, tack !

2009-07-30 @ 00:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0