dålig uppdatering

Förlåt så mycket. Men jag har varit med toooooooooowe idag.. och har inte hunnit uppaera ås mycket i denna blogg. Men det är nog lite bättre i min egna.. så ja. Spana in den om ni vill läsa något, fall ni nu inte redan gjort det? Har sjukt mycket besökare där.. och påtal om besökare. Vi hade besöksrekord igår på den här bloggen! Fan vad kul. Ska se vad vi haft idag, men för er som har egenblogg så vet ni ju att statestiken försvinner efter att kloockan passerat 00.00. så jag ska kkolla in den igen om en halvtimme eller något liknande.. hoppas på mer besökare! Nu är jag fanimig glad.. /Camilla

Kommentarer
Postat av: Timmy Säberg

Va söt :)

2009-07-31 @ 00:20:00
URL: http://timmysaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0