chockis!

Haha.. Nu har jag laddat upp med powerking, cocacola, choklad och glass! Till de ska jag kolla på den nya wallander filmen. Den är tydligen helt ny och verkar sjukt bra! Jag har ju sätt alla andra wallander filmer så varför skulle jag inte se den här. Haha, jag och elin alltså. Kommer ihåg i 6an när jag och elin jämt drog hem till mig direkt efter plugget och såg en wallander film. Tillslut hade vi sätt precis alla.. Då började vi se beck! Haha, vi var riktiga neeeerds. Haha, menmen. Men hörrni, först ska jag webba lite med sötnosen andreas.

Efter den här veckan lär jag ju behöva göra 100x7 situps! Haha, inte för att jag tror det hjälper.. men det kommer kännas bättre för mitt samvete iallafall. /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0