camilla hissar och dissar

filmer som hackar kan nog vara det värsta som finns, nej inte det värsta.. men jävligt irreterande! Tänk er att ni suttit er ner med läsk och godis och massa sånt och hittat världens bästa film. Och det första den gör är att börjar hacka, här snackar vi grovt irreterande! Fast dock är det nog mest bärnda filmer som beter sig så, har själv varit med om det ett par gången. *suck*

människor med fläckig brunkräm är det vidrigaste som finns! Nej fy, jag hatar det verkligen. Heller tycker jag att dom kan gå utan smink. Man ser smutsig och helt enkelt vidrig ut. Och nej, inte bara fläckar utan ojämn brunkräm. Som om man råkar ta lite för mycket på kinderna och hakan och det förutom pannan. Det är också sjukt fult, fan jämt skare va annars kan ni gå utan!

Dåligt designade bloggar är verkligen ett minus. Det är nog viktigare än bra innehåll, eller nej båda är ju sjukt viktiga. Men ni vet när man brukar säga "utsidan ger insidan en chans" Det är precis samma sak, om du har ful design så lockar inte din blogg. Så man måste nog ha en rätt hyfsad design för att folk ska stanna kvar och läsa inläggen.

Gooood mat. Jag säger bara är magen glad är människan glad.        Haha, jag låter som världens tjockis, men icke. Jag tycker man ska käka gott och träna lika mycket. Så ska det fan vara..

Solarium är faktiskt något jag både dissar och hissar. Just nu dissar jag det verkligen för att det är sommar och för att det inte alls är nå bra för huden. Hudcancer och lalal.. men nu för tiden kan man faktiskt få cancer utav rätt så mycket.. Anyway, men till vinter hissar jag det något enormt. Jag hatar att vara blek! Tycker det ser så.. kallt och ja blekt ut. Fult helt enkelt, jag tycker det! Ni kanske tycker något annat. Men om man bara vill vara brun på vinter också så finns det ju solarium, skit bra!

Internet shopping är ju rätt smidigt så det hissar vi! Tänk er att ni verkligen måste ha en klänning till nästa vecka men ni vet att ni inte kommer ha dit att åka in till stan för att gå i några timma och leta efter den perfekta klänningen. Då kan man bara söka på t.ex. nelly.com och titta efter och betälla hem. Visst kan det vara lite körigt med storlekar och sånt men det brukar gå rätt så bra. Så ja, det hissar vi! Snabbt och enkelt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

använder du photoshop när du gör design?:)

2009-07-17 @ 20:56:35
Postat av: Camilla

Ja det för jag :)

2009-07-17 @ 21:07:29
URL: http://extrallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0