andgående design

Tänkte bara berätta en liten grej. Som några utav er vet så gör ju jag bloggdesigner. Har gjort det till ett antal nu, rätt så många faktiskt. Men det jag tänkte berätta var att jag har börjat tagit betalt för dom eftersom att dom har utvecklats. Inget högt pris! Haha, några stycken har redan fått sin design fixad men då även betalat.

20:-  för hel design + att jag signerar den med t.ex på headern ; Design by; http://extrallt.blogg.se
40:-  för hel design utan vårt bloggnamn.


Inte alls dyrt gemnfört med vad andra tar! /Camilla

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej undrade om du kunde fixa min desginen po min blogg. adda mig po msn so kan vi prata mer, betalar dig po det sattet du tycker ar bast, kram becky, <3

2009-07-12 @ 21:02:29
Postat av: Camilla

jo okej men haha, vad är din msn då? :)

2009-07-12 @ 21:45:08
URL: http://extrallt.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka bloggar har du fixat ?

2009-07-13 @ 15:32:43
Postat av: Anonym

vilka bloggar har du fixat ?

2009-07-13 @ 15:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0