american pie sket man i

Nej jag orkar inte med american pie. Är inte så sugen på film längre, men kanske senare? Vi får se. Tänkte iallafall knäppa en cola och sätta mig ner och webba lite med min Mac, osminkad! Gaad.. äsch han tycker jag är söt endå, jag menar.. vem gör inte det? Haha, ironi. Ska även ta och smsa sötnosen andreas, i miss him! *sadface* ..

Jaja, juste! Efter att min älskling Elin har kommit hem från sin farmor vilket blir på torsdag nästa vecka tror jag.. AA! Så ska vi dra in till stan.. Haha, göra en *hemlig grej* Vilket ni aldrig kommer få reda på, mohah. Feel the pain. Jag vet hur grovt nyfikna ni är just nu.. synd för er säger jag bara. Jaja, nog om det. / Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0