17 dagar

Om 17 dagar åker jag. Fan vad skönt det kommer bli! Komma bort från allting och bara leva livet typ? Äta sjukt med god mat, shoppa!, bada i havet mmmmmmmm yes, sola som fan och troligtvis bli sjuk eller något sånt men det får vi leva med. Haha. Kommer dock inte kunna blogga så hemskt mycket, men någongång ibland såklart! Menmen, turkiet är underbart säger jag bara. Jag utav någon borde veta det eftersom att det här blir min 10onde gång i turkiet. Vi ska bo på samma hotell som förra året, vilket är rätt trist men.. fast det som är chill är ju att jag kan typ  gatorna utantill? Så om jag kommer bort så vet jag varty jag ska, det är härligt. Haha. Menmen, ni kan få lite bilder från förra året! /Camilla
 








Kusin jag och syrran


Kommentarer
Postat av: Mr. x

i'm back :D

2009-07-15 @ 13:25:37
Postat av: Anonym

hur mycket kostar det att ta hål i örat ungefär ? så som du gjorde ? och hur gammal måste man vara för att ta det själv ? asså utan förälder haha . du kan ju fråga din mamma :):):):)

2009-07-15 @ 16:57:26
Postat av: Camilla

Anonym: Det kostar 80 kr/per hål. Sen så är det ingen åldersgräns. Eller alltså, så länge du har pengar och egna ben att gå med så kan du göra det. Eller alltså det är upp till en själv och föräldrarna ifall du vill eller får göra det. Men du behöver inte ha föräldrarna med dig :)

2009-07-15 @ 17:13:26
URL: http://extrallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0