vi har vunnit, segern är vår!

Nu är jag hemma. Vi har varit borta i tre dagar och det gick hur bra som helst. Vårat Skånelalag fick ha två lag (ett rött och ett vitt.) Iallafall så åkte vi rätt tidigt på morgonen i fredags med en buss bort till Falun. Vi åkte i timmar. Sen kom vi fram och vi åkte till en förläggning där vi skulle bo. Annars så spelade vi matcher, åt mat där och bara chillade på kvällarna. Varje dag gick båda Skånelalagen hem till förläggningen med seger och det ledde till att båda kom till A-final. Det betyder att vi fick möta varandra i finalen och det är ju faktiskt inte sådär jätte roligt, men vi är ju iallafall ett lag. Det slutade med att det röda laget vann med en boll och mitt lag åkte hem med silver. Men ni ska bara veta hur stolt jag är över vårat lag som vann alltihopa. Vi är bara för bra!
Har tyvärr inga bilder från cupen men jag tror att Camilla har några som hon kanske kan bjuda på.
Ha det bra.
Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0