vårmode 2009

När jag kom hem idag så låg det en elloskatalog vid dörren. Jag frös jättemycket för det var så kallt ute, så jag bestämde mig för att värma mig i en filt och kolla i katalogen. ''Våren och sommaren 2009'' stog det ungefär på framsidan. Aja, satte mig ner för att kolla och bland det första som det stog var att den blåa färgen skulle vara något i vår..

Så om någon vill följa modet så kan man ju sattsa på blått.

Sen kollade jag h&m's hemsida. Där stog det att vårmodet skulle vara exotiskt. Kollade runt lite och vissa kläder var färgglada. Men jag hittade tex den här h&m-outfiten som inte var så färgglad:

Bruna shorts, vit tröja, väska, tunna armband och färgglada naglar. Fintfint.
Fast det måste nog vara mer en sommaroutfit.

Sen såg jag att pilotbrillor, sjalar och stora armband fortfarande skulle vara populärt iår:

Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0