uttråkad

"Godkväll svenska folket, klockan är just nu 22.20 och nu sänder vi nyheterna. Vi börjar med den som alla har uppmärksamats av och som har givit oss alla en stor chock.. Camilla är super uttråkad! stöd henne genom att ringa detta nummer; 0700 49... "

UNGEFÄR SÅ DÄR KÄNNER JAG. ååh, har absolut ingenting att göra. och jag vet inte ens om jag är trött eller pigg? det måste varit fel piller jag fick av läkaren, hahah.nej men det känns om om jag inte lever. haha gör inbgenting, absolut ingenting! ska ksnke knäppa på tv och checka lite mtv? tror ni det hjälper? nej säkert inte. haha förslag på vad jaaaaaaaaaag kan göra? orkar inte sova för imrogn är jag ju ledig pga att jag "smittas" *lipar* åh. HJÄLP MIG! hahahha
jag vet att jag egentligen borde sova eftersom jag är sick och så.. men det är inte ens kul? hahah aja, ska nog käka lite dillchips nu om min hals klarar av det. bajs hejdå
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0