onsdag kväll

Jag vet inte riktigt om det är bara jag som irriterar mig på My super sweet 16. Eller iallafall på dom där rika flickorna. När dom nu har pengar och får allt dom pekar på varför inte då vara snygg, eller klä sig snyggt? Helt seriöst dom är ju fula! Och hatar verkligen hur dom beter sig! Fyfan asså. Det är roligare att kolla när det är killar som gör fest. Äsch nog om det. Nu sitter jag och lyssnar på musik och äter choklad. Jag kanske kan dela med mig om vad jag lyssnar på.. Det kanske kommer några låtar senare. Sen tänkte jag lägga ut några bilder från sommaren. Om jag hittar några!
Jana


Kommentarer
Postat av: syster

Tro mig gumman, du är inte den enda ;)

2009-01-07 @ 22:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0