TRÅKIGT MED STORT T

har du pojkvän/flickvän? - nej
har du haft pojkvän/flickvän? - ja
har du hatat någon? - absolut
 har du sagt "jag älskar dig" till någon? - aa det har jag
har du varit kär?- ja
är du kär nu? - nej
i vem? - ingen..
 kan du vissla? - självklart
äger du en dildo? - haha nej
äger du mer än 5 par string? - nupps
äger du en mascara? - ett dussin -.-
äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - inte mer än 5 olika
är du en fjortis? - nej det är jag inte
är du emo? - nej det är jag inte
är du brat? - hahahha nej
gillar du vältränade killar? - absolut!
gillar du nörd-killar som pluggar? - killar är inte nördar för att dom pluggar? hah pst.
gillar du bad-boys? - ts vente
gillar du tjejer? - jag är inte lessbisk
har du över 10 bhar på dig just nu? - nej?
har du nångång tyckt om någon i din ålder? - tror det
kan du köra skoter? - kan och kan.. gjort det en gång, fast då gickdet sådär..
haha kan du leka apa? - kan inte alla?
är du brunett? - inte egnetligen, men ja nu
är du blond? - inte nu, men egentligen.. hahhha
har du haft svart hår/har du? - nej
kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? - spyr man om man gör det? :s
vad har du på dig för underkläder? - trosor och bh?
har du sugit av eller runkat av något? nej -
vet du vad oral/anal sex är? - jaa
har du haft oral/anal sex?- angår ingen här
vem fick du sms av senast? - SL haha (beställde bussgrej :s)
vem skickade du sms till senast? - calle tror jag?
vem ringde dig senast? - mamma
vem hånglade du med senast? - nämner ingen
vem pussade du senast? - minns inte
vem kramade du senast? - lina tror jag
vad drack du senast? - päron cider
vem var din senaste KK? - men vem undrar?
hahah när däckade du sist? - håller mig vaken
är du allergisk mot något? - pollen -.-
räcker det med pinsamma frågor för dig nu? - sure

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0