thursday

Ja idag var det torsdag. Jätteskönt att det är fredag imorgon + att vi slutar 12! Efter skolan var det träning och sen så har jag inte gjort så mycket idag. Igentligen borde jag ha övat på fysiken som vi har tills imorgon men jag visste inte riktigt vad vi skulle göra. Visst jag kan ju alla namn på dom 9 planeterna men fakta om dom?! Det fick jag reda på idag att man skulle lära sig. Menmen det är ju inget prov.. hoppas det går bra haha. Istället har jag synkat iPoden och inget mer. Jag måste ju börja att fixa kläder och sånt till imorgon och klockan är redan halv elva typ.. Herregud. Jag var verkligen skittrött i skolan idag och jag lovade mig själv att lägga mig i tid men nej det gör man ju inte. Lixom 8 timmars sömn räcker inte.. Så jag tror jag måste kila nu. Godnatt sötnosar! /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0