the sims 2

jag är drabbad. börja aldrig spela sims även ifall ni bara "vill spela EN gång" haha .. det är nämligen så att jag har blivit beroende. helt sjukt! det borde förrbjudas. (fast ändå inte) hahhaha. aja.. tänkte spela litegrann. när jag var sjuk spelade jag en hel dag! snacka om nörd. hahaha aja, ingenting speciellt hände i skolan idag, bara tråklekitioner. eller sista lektionen var helt flum. jag garvade så jag höll på att kissa på mig. lina är ju bombad i halva skallen. hahahha aja sen efter plugget drog vi iallfall ner till öb, jag jana och lina. haha snacka om uff barn. öb?  menmen.. rikigt billigt godis och glasögon! hahah (endast vi fattar såå) haha. men nu ska jag slukas av the sims och hoppas jag kommer ihåg att man måste sova. haha ha det bra
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0