snabbis

slänger in ett litet snabbt inlegg nu iallfall. orkar inte skriva, eller jag har inte att skriva? haha. aja ni kanske redan listat ut att ingenitng speciellt hände i skolan idag. bara massa trårk. en helt vanligt dryg tisdag helt enkelt. ska kolla på.. MTV! nu. hahah sen ska jag nog bada! YES. hahah tänkte käka druvor också.. är extremt sugen på det! tur att mor min köpte det. wihi. juste.. gjorde precis klart allt till imrogn.. eller asså kläder och så. pallar inte hålla på imorgon. har märkt att jag är extremt trött på månarna. it´s sucks! någon mer som känner som jag? och när man tänker på att man ska göra det i typ 5 år till vill man ju bara dö! aja. men ha en bra tisdag. jag skriver mer sen.. kanske något mer intressat -.- hhahah.
Camilla

Kommentarer
Postat av: beck

HAHAHAHA, camilla det är tisdag ;p

2009-01-20 @ 21:29:30
Postat av: millh

hhaha, wops. men jag ahr ändrat nu! ;o

2009-01-21 @ 16:13:15
Postat av: beck

haha, dymma unge :D

2009-01-21 @ 19:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0