pimp my ride

sitter och kolla på mtv där dom visar pimp my ride, det är rätt chill faktiskt. fast jag stör mig grovt på en sak. alltså kolla dom ska licom göra om skrotbilar till värsta lyxen? asså deras bilar blir grymt snygga, men är det inte n¨gon mer än mig som tycker att som överderiver lite?! .. hallå eldsvågor och typ guitar hero i baklyckan? vart ska allt bagage få plats? eller ja.. ni vet.. typ om man ska ut och resa med massa resväskor typ, och så är "bakluckan" som inte längre är en baklucka fyld med sterior och plasmatvapparater och sånt. och vem vill åka runt med massa blommor på bilden. som sakt visst det kanske ser grymt ut, men jag skulle iallfall inte vilja att min bil såg ut så? dom kan väll bara gära det lyxig? typ hel färgad och as bra högtalar och sdanna saker? hahahhah varför överdriva helt enkelt? sick.

Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0