lördag

herregud, vaknade kvart i 2 idag. snacka om att jag inte riktigt var utvilad. skönt vare iallfall men jag var tvungen att skippa frullen. hah. aja igår blev det ingen "PHONEbooth" för att jag hittade den inte. men jag var ju bara så filmsugen så jag såg ADRIFT istället;

den handlade om 6 vuxna människor som skulle ut på havet och fira en utav männen som fyllde år. de åkte med en rätt stor och hög båt. amen det var en kvinna med som var livrädd för vatten och hon hade m sig ett litet barn som kanske var 1 år? amen iallfall så besätmde de sig för att ta ett dopp, alla förutom kvinnan och en man. men tillslut så tog typ mannen tag i henne och hoppade ner i vattnet från båten. dumt nog så var det ingen som hade fällt ner stegen. (man behövde den för att båten var extremt hög, man kunde inte komma upp på ngt annt sätt) amen de 6 är tvungna att kämpa, men efter några obehagliga timmar så avlider en efter en..
(ursäkta att jag typ berättade hela filmen) hahahha. men den var väll helt okej tycker jag.. inte VÄRSTA spännings filmen, men spännande var den iallfall. se den
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0