lite av janas sommar


Vi kan börja med den här bilden. Vi skulle bada och vi behövde gå ner sjukt många trappsteg till stranden. Tänk sen när vi skulle gå upp.. man blev jätte trött! (Ukraina)

Här är en bild när jag är påväg ut ur vattnet. Var tvungen att täcka över munnen och mitt hår var ju blött..

En annan dag solade vi på en strand där man var tvungen att sitta/ligga på stenar. Aldrig mer..

När vi var ute och gick såg jag en död.. ja vad är det för nånting?

Sen besökte vi nått gammalt slott eller nått. Det var inte så kul

Varmt var det den dagen. Orkade inte heller fixa mitt hår haha.

På kvällarna brukade jag och mina kusiner tända en brasa.

Tog ett kort när det var solnedgång.

Rätt brun var jag också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0