klockan är 12.30

klockan är 12.30 och jag säger godmorgon. hahah har precis ätit frulle och gick upp för kanske en halvtimme sen. vaknade egentligen kvart i 9 för att ta min medecin, sen somnade jag om - skitskönt! aja, vet ni? jag känner mig typ frisk! WIHO.. fast det är väll säket bara för att medecinen börjat verka, smärtan kommer väll tillbaka om någon timme. bajs på det. men men jag gör ingenting specillet, lyssnar lite på mtv, nyss visade dom pussycat dolls - when i grow up. haha jag älskar den videon. vet inte varför.. den är väll maffig? haha. vad ska jag hitta på idag? mamma tvingade mig att städa min, nej mina* garderober. skryter inte eller något sånt, men jag har J*VLIGT mycket kläder.. och hälften använder jag inte ens? måste verkligen rensa, alltså önska mig lycka till? haha, till lunch blir det nog sallad, orkar inte m något annat. ajuste, jag käkade blodappelsin igår.. jag vet inte riktigt om jag tyckte det smakade nå vidare.. den var väll lite sur.. eller eftersamken va typ besk. uch nej det är inegning jag kommer äta fri villigt. men ja.. jag får väll sätta igång m garderoberna. skriver mer sen .. kanske lägger upp några bilder.
Camilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0