jävla halsfluss

shuuuuuuba! hatahatahata äckliga bakterier som gör en sjuk! åh, jag var nyss hos läkaren, eller nja för en och en halv timme sen kanske? aja, jag fick ta sånt där äckligt halsprov! jag tror nog alla har gjort det någongång.. när dom petar ner en sån där lång typ tops i halsen.. usch jag hatar det, man får typ kvävningar. menmen.. jag fick ta stick i fingret också! fast jag fick inget klistermärke även fast jag inte ens skrek! man ba hallå? (driver) hah, aja tillslut så berättade dom att jag hade halsfluss! åh. jag ska käka medicin i 10 dagar och får inte spela handboll medans jag tar dom där stora tabbletterna ! alltså jag kommer dö! vill spela handboll :'( menmen. . tror nog att jag snart ska sätta mig under täcket och käka lite sallad och efteråt så ska jag käka annanas eller kasnke blodapelsin, jag får se. men ja ni får ha det underbart imorgon i plugget. för själv ska man ju mysa hemma! haha fast det gör dunder ont i halsen så jag tycker nog att ni ska vara rätt lyckliga endå, tycker fan synd om mig själv..
Camilla

dagens mys outfitt;

STICKAD TRÖJA
VITT LINNE
ADDIDAS MJUKISAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0