ingen sjukling här inte!

hahah, jag känner mig fan inte sjuk längre! haha även fast jag ska käka äckliga tabbletter i typ 8 dagar till? -.- dryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygt. men aa.. hade panik nyss.. fick reda på att vi hade läxa fast inte fan visste jag i vad? eller  jo  asså matte haha.. men inte vilka sidor .. men gud, tack sofie! hahah vad skulle man göra utan haglund alltså? hahahah. aja, det betyder väll bara att man får sätta igång snart? men ja, aa ingenting speciellt hände i skolan idag faktiskt, hahaha WOW! typ första vanliga dagen i plugget efter jullovet? haha som ni kanske läst så hare hänt rätt skumma saker.. men ja, efter pluggandet ska jag nog se ite på tv och kanske trixa m lite bilder på photoshop. haha juste aa det bestog typ min ledighet av när jag var sjukling. photoshop och tv. haha och så vill jag bara avsluta inlägget med att jag älskar dianas mackor! HAHAHAHA
Camilla

HAHAHA SLÄNGER UPP EN 10000000ÅR GAMMAL BILD PÅ MIN BLOGGKOMPIS
haha bara för att jag känner för att vara lite elak, ledsen cooling men jag var tvungen (så söt)haha

(mycket "hahah" i detta inlägg, förlåt..)

Kommentarer
Postat av: Sufie

Det är svårt att vara utan mig ;)

Vad söt Jana var! :D<3

2009-01-14 @ 18:19:46
URL: http://typsufie.blogg.se/
Postat av: jana

Haha nej, var verkligen ful! ;Ö

2009-01-17 @ 22:01:04
URL: http://extrallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0