ingen cola för mig

Idag var det skola. Älskar fredagar med hatar våra lektioner då.. jättetråkiga. Men sen var det ännu en träning, efter den fick jag och Camilla sjuss av min pappa till willys. Vi köpte oss skit mycket gott. Verkligen tjockisar men vi bryr oss inte. Vi njuter! Aa men sen så hade vi köpt vårat och åkte hem. När jag gick ut ur bilen började jag att gå hemåt men det som hände var att jag tappade mina två colaburkar på marken, och gissa vad som hände? Jo båda burkarna går sönder och all cola sprutar ut. Jag blev förbannad! Så jag lämnade dom vid en sten och sen skyndade jag mig hem. Jag lämnade mina grejer och sprang tillbaka för att försöka ta hem burkarna men när jag kommer dit är dom redan borta! Asså jag var skit suuuur. Jag vet vem det va som tog burkarna faktiskt men alltså jag blir så sur eftersom att jag älskar cola och att jag vill ha ngt till ikväll. Fuck.. Vad får jag dricka nu? Äppeljuice kanske? Åh
Men jag orkar inge mer om det här haha, ska ta en lång dusch nu och sen ska jag sätta mig och titta på Barnhemmet med mina godsaker och något att dricka..
Föresten, Lina har färgat sitt hår brunt! Snacka om att alla blir brunhåriga ;) Men hon blev jättesöt iallafall.
Ha en bra kväll. /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0