handbolls vm är älskat

kollade på handbollen igår. Sverige-Kroatien. Sverige förlorade med 3 eller 2 bollar tror jag. synd. det är grymt underhållande att se på handboll! säger det inte bara för att jag själv spelar utan att det är för det är ju fan drag igenom hela matchen. mål.. mål.. mål.. straff.. mål.. utvisning.. mål.. aa ni fattar? inte lika intressant att se på fotboll när dom gör mål en gång i kvarten. men folk tycker ju olika. men alla lär ju ta sig tid och se på en handbollsmatch iallafall. och speciellt nu när det spelar vm? hah, aja som sakt tråkigt nog förlorade sverige igår. både jag och trulls vart ju rätt så besvikna..
Camilla


Kommentarer
Postat av: sjöberg

hahah skön camillah xD

2009-01-25 @ 15:34:06
Postat av: camilla

HAHAH.. jag vet! camillah <3 trulls

2009-01-25 @ 17:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0