gammla bilder

Kollade på lite bilder och såg nämligen några som var otroligt gammla. Det fanns bilder på både mig och mina vänner. Den tiden saknar jag mycket men livet fortsätter framåt. Iallafall så tänkte jag lägga upp tre bilder på några av mina barndomsvänner:


En jättegammal bild på mig&Lina. Tror det var runt sommaren 06.. Iallafall så har jag kännt Lina i 8 år och hon betyder jättemycket för mig. Vi har många minnen tillsammans ända sen dagis till nu. Hon är en av mina allra bästavänner. Caroline Sjögren


En annan bild som jag lägger upp är på den här tjejen. Bilden är nog också tagen år 2006, alltså en mycket gammal bild. Henne lärde jag känna på lekis och hon blev min bästavän direkt. Vi har varit otroligt bra kompisar genom åren och hon står mig närmast idag. Nu har vi även en blogg tillsammans. Camilla Åsén


Den här bilder är också tagen för mycket länge sen. Hon var bland dom första som lärde känna mig. Vi har varit bästavänner när vi var små och har många minnen tillsammans som jag minns än idag. Har alltid betytt mycket och som jag inte vill förlora.
Elin Sjöberg

Ha en bra kväll
Jana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0