fredag hela veckan tack!

wiho äntilgen freedag! seriöst visst är dom härliga? haha .. jag önksar det kunde vara feredag hela veckan. men det blir väll endas än dröm? mihi :'( haha. aja.. kom nyss hem från träning.. eller nja willys. jag och jana svängde in där och köpte goooooooooooooodsaker. jummy! haha, jag köpte tre burkar.... COCA COLA! chips, och massa candy. *happyface* .. jo juste.. hann in och duscha också innan jag slände in det här. riktigt skönt. aja, men vet ni hur glad jag är? besökarna stiger fort! hah det är skit bra. ni får gärna kommentera vad ni tycker om bloggen och så. kanske något som saknas? speak, vi älskar det :) haha menmen .. ska nog fixa något att käka innan jag börjar svulla. men alla får ha en super bra fredagskväll nu!
Camilla

Kommentarer
Postat av: karin

hej.jag tycker ni ska lägga ut en dagen outfit! det är super kul att läsa. jag lovar det skulle locka mer folk!

2009-01-31 @ 11:44:34
Postat av: jana

Vi har faktiskt lagt ut det förut men vi kan försöka att göra det oftare :)

2009-01-31 @ 12:01:33
URL: http://extrallt.blogg.se/
Postat av: viktorbucht

DAGENS OUTFIT ........... hahahhahahahahha !

2009-02-01 @ 00:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0