en helt vanlig fredag

kom precis hem från kära vikingahallen. har vart och kollat på både mina egna bruds som tränade och herrarnas astrissta match efteråt. det sög även fast dom vann. haha det var lixom inget drag! hatare. menmen ingenting särskilt i skolna ida tror jag? haha förutom att jag elin lina och jana typ plojjade med maten i maaaaaaatsalen! haha snacka om wearda människor alltså. hahahaah
men men ska nog hoppa in och ta en snabb dusch. sen så tror jag nog att jag sätter mig och glor på "Telefonkiosken" eller på engelska " PHONEbooth" . vi började att titta på den i skolan. men sen tog lekitionen slut när det typ var som spännigast. haha "spännigast(?)" hahah skit samma, ni fattar väll?
så som jag har uppfattat det så handlar den om någon snubbe som blir hotat av en okänd man i en telefonkiosk. han typ iaktar honom där ahn står och snubben vet inte vem det är. han hotar med att om han inte ringer till sin fru och talar om att han har haft ihop det med en annan så kommer han att skjuta honom ("snubben") haha vet inte vad han heter) men ja.. det är nog en sån här panikfilm.. eller alltså en strässfilm tycker jag dåra. men se den. det ska iallfall jag göra! haha
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0