chill the rest

hah.. har precis pluggat in glososrna i min lättlärda hjärna! haha skit skönt faktiskt. så det är bara chill för mig resten av kvällen. yes! haha aja, lite kort om dagen; ingenting scpeiellt i skolan idag. vanliga lektioner och så. efter drog jag jana och lina hem. på hemvägen hände det än del gerejer. hih CATFIGHT mellan mig och lina. asaaaaaaaaakul! haha orkar inte berätta men spana min bdb; chillmill@ (inge lösen) . aja .. haha sen så vare lite data och som sakt lite spanksa glosor. vet inte riktigt vad jag ska skriva. ajuste, fixade naglarna nyss. vill bara säga att jag är sjukt stolt över mig själv, att jag har klarat nästan.. hur många månader. en, två? utan bitande, mjo lite gnagande frestas ju fram då och då. men jo jag kan behärska mig! haha. donken skulle bli på söndag tror jag? vi får se vem som bjuder. haha. aja, nu ska jag se på tv resten av kvällen tror jag. men ja, då får alla ha det bra!
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0