camilla älskar tisdags mornar

shingeling! dagen har väll vart helt okej. plugget och some ather stuff. (ursäkta engelskan) haha menmen käkar sånna här "Svenska LantChips" och dricker bubbel vatten. hah känner mig rätt så nyttig? men inte bara det.. är det bara jag som äääääääääääääälskar lantchips?! haha aja .. fast snart börjar det.. morsan kom hem med två powerdrickor! YEEEES. I <3 MAMi. hah men ja.. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. har ingenting att berätta om lixom. men aa skriver nog något inlägg till ikväll. nej juste! haha eller alltså jo.. men kom på att jag har sovmorgon imorgon när jag såg min rubrik? hah weard.. jag vet. men men haha är fan skit lyycklig. fast sen när man väl kommit till skolan suger det hårt. går till 10 i 3 tror jag. *suck* men ja.. som sakt. skriver mer senare.
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0