yes

något som glädjer mig halft den här halsflussdagen(!) är att min farsa köpte ett nyss minneskort till min älskade mobil. alla kanske inte vet att jag har levt utan kamera, musik, bilder, videos, teman osv. i typ 2 månader?!

det var ju nämligen så här att smidiga camilla satt på bussen till falun med handbollschixen och skulle fibbla med sitt 5 mm;ers minneskort på en rullande buss som körde på hal is. vad händer? hah jo det flyger.. någonstans långt bort.. säkert mellan något säte eller något. och camilla hittar det inte så bruden får skylla sig själv. men nu är hon lycklig!

ja ungefär så gick det till.. haha nu ska jag hålla det i säkert förvar. i mobilen! och ni vill nog verkligen inte veta hur hårt det suger att ha en mobil utan minneskort!..
Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0