07 och 08

jag har tänk mycket på det här. helr ärligt så.. många kvällar har jag gråtit. jag vet, jag vet att nästan alla har en tid då man var som lyckligast eller hur? tänkte inte ta upp så mycket av det här i ord, så ni får mina tider i bild istället;
  

 

 

 

 

 

 

 

 


såå, haha visst jag var liten då. men just det! precis det. är det så att när man blir äldre så skiter allt sig bara? det känns verkligen som det för mig. om jag hade tre önskningar.. jag skulle tagit 1. - kan jag spola tillbaka tiden till då jag var som lyckligast, snälla?

/Camilla






Kommentarer
Postat av: elin sjöberg

hhahahhaa ooomg på bilderna jag var med på ;o menmen , minnen :')<333333

2009-02-27 @ 23:25:57
URL: http://spasmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0