dagen + lite bilder

Hej på er. Ska berätta lite om dagen. Det var skola som vanligt och vi slutade runt halv 4. Jag, Camilla och Lina skyndade oss hem och vi hade bara 20 minuter på oss att fixa oss! Äta, byta om, fixa håret och packa väskan.. Det kallar jag stressande! Vi hade fotografering med laget också.
Imorgon är det fredag, så skönt. Sen har vi sportlov på måndag och det är ännu bättre! Har redan lite planer inför lovet och helgen. På lördag har lina FF, så vi ska hyra en skräckis, käka mat, tjocka oss och ha grymt roligt. Sen på tisdag ska jag och Camilla följa med henne och ta bort hennes stygn. Hon har nämligen sytt foten. 

Kan lägga ut lite bilder, dom flesta är tagna i sommras.










Nu ska jag rita lite, hejdå /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0