gammla lappar

Efter att jag såg Elins inlägg om teckningarna blev jag tvungen att leta upp en lapp som jag och Elin skrev när vi gick på dagis har jag för mig. Haha, själv kommer jag faktiskt inte ihåg den gången vi skrev dom där lapparna men jag har två här hemma. Men självklart har jag minnen kvar och dom är roliga dom. 'Jag går och fiskar' låten! När vi sjöng den hela tiden asså. Det var nog våran favorit! Samirs skor, milkshaken och allt det andra. Haha kan inte sluta skratta åt roliga minnen. En annan liten rolig grej är ju vad det står på en av lapparna jag skrev:

Jana.K. och Elin.S. är bestisar i hela sit liv. Den 3 juni var
vi på klassresa du lekte vi. Då hade Elin råsa kläder på. Och elin matade hon fåglar.
SLUT! Från Jana

Haha ganska roliga var man när man var liten. Här kommer nästa lapp:

Haha så gulligt. Det var riktigt länge sen det här. Glömmer aldrig :) /Jana

Kommentarer
Postat av: elin sjöberg

hahaha glömmer aldrig :') älskar dig <3

2009-03-01 @ 10:42:56
URL: http://spasmer.blogg.se/
Postat av: jana

älskar dig också :D <3

2009-03-01 @ 11:15:11
URL: http://extrallt.blogg.se/
Postat av: Alexandra

haha sötaste brevet ju xD <33

2009-03-02 @ 20:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0