torsdagar enligt camilla;

SUGER! hej, haha har varit skit dåkligt uppdataering för mig det senaste dagarna. hade verkligen fullt upp med pluggandcet inför matteprovet vi hade igår. det gick väll helt okej tror jag, får svaren imorogn eller nästa vecka. men nog pratat om det, tillbaka till tosdagar. hata hata hata! börjar med 0 sovmorgon, slutar halv 4, träning kvart i 5.1 timme och en kvart på oss. fast idag var det ett undan tag, var inte tvungen att ruschas hem från skolan. utan jag, lina och jana ruschade från skolan till vikinga direkt. vi skulle aldrig hunnit hem eftersom vi hade kvarsittning idag. hade blivit utskickad från en lektion. FY! hah menmen träningen gick ganska bra för mig idag, fysen också. fick reda på att jag skulle spela både lördag och söndag i helgen. roligt. men aja, nu blire snart käk. syrran ska laga lasange! haha får se hur den blir! men men.. sen har jag köpt mig lite godis som jag ska sitta och mumsa på framför tv. AJUSTE! vare någon mer än i mitt hus inte kanalerna funkade igår? jag fick damp. skulle se på tila tequila, men nej då är kanalen svart! åh. stör mig verkligen på sånt. men nu ska jag nog ta fram de jag ska ha på mig imorgon, sen blire nog som sakt tvn. ha det bra!
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0