torsdag kväll

Hej alla. Väldigt dålig uppdatering dom två senaste dagarna men det är sånt som man inte har tid med ibland. Iallafall så har det väl varit skola och träning som vanligt. I onsdags skrev vi ju prov. Det gick väl bra, fast det jag var förbannad på var att det som jag övade på så mycket och sånt som jag hade svårt med kom inte änns upp på provet! Irriterande. Sen var det träning idag också, det gick skit för mig, men ibland går det som det går. Just nu lyssnar jag på musik och är jätteglad över att det är fredag imorgon. Vi slutar 12 vilket är otroligt skönt.

Kommer ni ihåg tävlingen jag, Lina och Camilla körde om nagelbitningen? Jo det blir jag som får bjuda tyvärr! Jag bet ju inte direkt men hade kortast av alla. Vet inte när det blir av men så fort jag får tag på pengar. Fast  fortfarande kämpar jag mot nagelbitningen haha.
Men hörrni, nu ska jag sluta skriva. Ha det bra /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0