tips

har sätt att många av mina vänner och säkert fler därute bara andvänder sin ögonfransböjare i 2 sekunder på ett och samma ställe. jag körde också med den metoden tills jag insåg att de inte blev så stor skillnad. nu anväder jag den i tre steg,mycket effektivare;

1.

2.

3.

1. klämm i ungefär 7 sek längst in på ögonfransarna
2. klämm i ungefär 5 sek på mitten utav ögonfransarna
3. klämm i ungefär 5 sek längst ut på ögonfransarna


; så får du extremt böja ögonfransar. men ifall du vill ha lite mindre böjningar så minska på klämm tiden. men kom ihåg att inte bara böja på ett ställe utan alla tre! OBS! råder er att inte använda mascara under böjningen, då klumpar bara ögonfransaran ihop sig och resultatet blir inte lika bra.
/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0