söndags chill

tjingeling! sådär kollade precis klart på filmen the ruins. rätt bra faktiskt. kommer inte berätta om den. men se den!
menmen annars har jag bara duschat och kommit hem från liiiiiina. sovede ju där inatt med hon och jana! suuuper schysst. haha nej men det blev rätt sent. oh guuuuuuuud. ni ksulle se hur mycket vi käkade! :O hahaha. jag har faktiklst lite skuldkänslor? usch. men det fick bara hända den kvällen haha! men i jag laddar in bilderna vi tog i nästa inlägg. har inte hunnit än. tror faktiskt att jag ska se en till film snart. har inget annat för mig. och tänker bara slappa den här söndagen. ohyes! hahah SPORTLOV! fyfan vad skönt. alltså jag behöver verkligen det. måste få sova ut, jag är nämligen inte en sån människa som accepterar att gå upp 7 varje morgon i flera månader. nej tack! haha men ja.. ska ba sovaaa hela dagarna! alltså fyfan vad skönt. haha nej det ska jag inte. men nästan. jajajjaaj.. nog om det. hahha ikväll blir det nog inget speciellt. kanske skulle träffa brudarna igen. vi får se. haha nu ska jag gå och leta fram en urbra film!
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0